Los bericht bekijken
Oud 12 september 2007, 08:16   #14
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Ik snap het maar niet... Deze shampoo is helemaal niet zo duur, maar ik kan niet echt ingredienten ontdekken die zo miraculeus zijn... Verder staan bij de FAQ een aantal rare "feiten":

Moet ik het extract mijn hele leven blijven gebruiken? Nee. Het stimulerende extract totdat het gewenste resultaat is bereikt, meestal binnen 3 tot 6 maanden.
Het stoppen met het haargroeistimulerende extract zal de haaruitval niet doen hervatten, maar om het resultaat te behouden adviseren wij u wel om de reinigende shampoo te blijven gebruiken.

In welke opzichten verschillen de produkten van Nisim tegenover andere soortgelijkende produkten? - De shampoo kan worden gebruikt als een op zichzelfstaand produkt en geeft de garantie dat u uw haarverlies binnen één week onder controle heeft. - Nisim produkten zijn de enige niet-pharmaceutische produkten waarvan is bewezen dat het de DHT op de hoofdhuid neutraliseert.

Ik kan echt niet bevatten dat deze shampoo binnen een week de haaruitval onder controle heeft en ik vind het ook moeilijk te geloven dat deze shampoo voor jou de reden tot succes is...

Ingredienten:
Sodium laureth sulfate, Distilled water, Cocamidopropyl betaine, Cocamide DEA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium chloride, Dimethicone, Glycol distearate, Herbal extract, Inositol, Panthenol, Cystine, Cysteine, Methionine, Biotin, Citric acid, Fragrance, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, FD&C Blue#1.
ja ik geloofde er ook helemaal niet in eerst ook hoor. maar ik dacht nou ja zo duur is die ook weer niet dus heb het geprobeerd en het hielp gewoon echt. mijn haar is in een jaar tijd niet achteruitgegaan en eerder vooruit het ziet er veel beter uit en lijkt zelf of ik lichte hergroei heb. mijn broer en vader gebruiken het ook met succes.
nozem is offline   Met citaat reageren