Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2004, 17:20   #9
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Toch opvallend dat deze middelen op haarweb nooit zo populair zijn geweest. En dat terwijl op toonaangevende haarsites vaak wordt gesteld dat een goede SOD onmisbaar is bij behandeling van AGA... Daarnaast, Tricomin bijvoorbeeld, heeft zelfs PhaseII onderzoeken van FDA succesvol doorstaan.
En inderdaad, meer mensen hier zouden gebaad kunnen zijn bij een SOD als Folligen, zeker gezien het "nieuw licht" dat zich werpt op de invloed van Inflammation tov haaruitval...

Ik denk dat we hier nog meer van gaan horen
Inderdaad, ik geloof dat een goede SOD toch onmisbaar is voor AGA mensen, je hoort en leest vaak dat sommige fina en duta gebruikers tegenvallende resultaten behalen, wat volgens mij toch deels door die inflammation komt. Laurens was en is onzeker (wij allemaal trouwens) over Rooscure, hij gaat ervan uit dat tussen de Rooscure wasbeurten geen andere shampoo's gebruikt mogen worden, dit ivm uitwassen van het actieve bestanddeel ketoconazole. Wel, ik denk dat Folligen therapie spray de oplossing is, het kost 30 USD en daar kun je 3 á 4 maanden mee doen, en dat is zeker niet duur.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren