Los bericht bekijken
Oud 21 december 2017, 22:38   #43
nemii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 59
Oeh spannend! Ik volg dit ook, ben erg benieuwd! Ik draag nu al haarwerken voor zo'n 4 jaar, maar ben meer en meer van plan om ermee te stoppen. Kost natuurlijk bakken met geld, maar het beperkt je ook wel. Was altijd groot fan van attractieparken en dan de achtbanen, kan ik niet doen. Wil graag duiken, maar nooit gedaan. Ook altijd de angst dat anderen het merken of zien is bij mij erg aanwezig, denk onzekerheid. Zo vaak zitten mensen door je haar, daarlijk voelen ze het.

Dan kom ik ook meteen op jouw puntje. Als je een flinterdunne verlijmde voorkant hebt, dan nog heb ik altijd het idee of gevoel dat mensen zoen of merken dat het een haarwerk is. Het is toch een randje wat verlijmd is. Wat nu als je s ochtends om 9 uur op je werk achterkomt dat het randje een beetje los zit? Wat doe je dan? Voor mij is en blijft het die onzekerheid, en die wordt door een haarwerk echt niet afgenomen. Overigens werk ik met tape, maar zet mijn haar aan de voorkant echt niet omhoog, zou veels te veel opvallen.

Je moet eens kijken op northwestlace.com. dat schijnen hele mooie haarwerken te zijn. Hairlosstalk.com heb je dacht ik ook. Voor vragen kan je altijd pm'en.
nemii is offline   Met citaat reageren