Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2020, 13:14   #1
Jdekker78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2020
Berichten: 6
Geslacht:
Dokter Cinik 5500grafts

Afgelopen week ben ik bij Dokter Cinik geweest.

Wilde eigenlijk al 2 maanden eerder maar ivm Corona was mijn vlucht
al meerdere keren geannuleerd.

Vooraf vanuit Nederland contact gehad met Arzu. Dit verliep erg prettig en snel. Moest wat foto’s van mijn hoofd naar haar whatsappen om de mogelijkheden te bespreken.

Afgelopen donderdag ben ik eindelijk naar Istanbul vertrokken. Werd met een taxi vanaf het vliegveld opgehaald. Deze bracht mij naar het hotel waar Arzu mij op stond te wachten. Ivm Corona wordt echt overal je temperatuur opgenomen en moet je je handen desinfecteren. Buiten ook overal een mondkapje op.

Dag erna werd ik om 09uur opgehaald. De kliniek is ongeveer 10minuten rijden van het hotel vandaan.

Er werd bloed bij me afgenomen en Dokter Cinik bekijkt nogmaals de gestuurde foto’s. Hierna worden de mogelijkheden besproken en haarlijn getekend.
Vervolgens worden er opnieuw foto’s genomen, haar afgeschoren en ga je naar de behandelkamer.

Verdoving deed bij me wel veel pijn. Dit was dus even doorzetten. Hierna geen pijn meer gehad. Er zijn 5500 grafts geplaatst.

Ik zal ook wat foto’s plaatsen en maandelijks een update mijn hoofd maken en plaatsen.

Het slapen na de operatie was wel even wennen want ik ben gewend om op mijn buik te liggen. Nu een week op mijn rug slapen.

De dag na de operatie moest ik weer terug om het verband eraf te laten halen en om te kijken of alles goed verlopen was. Tevens krijg je shampoo, foam, medicijnen en een duidelijke handleiding mee.

Zelf gebruik ik al een tijdje rogaine minoxidill 5% foam. Dokter Cinik gaf aan dat ik dit de komende 8 maanden niet meer mag gebruiken. Hier op het forum kan ik daar niets van terugvinden. Wel lees ik dat gebruikers van rogaine dit 10 dagen na de operatie al weer gaan gebruiken. Hoor graag of iemand me hier advies over kan geven.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1BF6FEE6-A2D0-4332-A802-646BB0C64C4D.jpg‎ (129,2 KB, 139x gelezen)
Bestandstype: jpeg BD0653C8-2D51-4CBE-B9B1-751D2C7AFD33.jpeg‎ (74,4 KB, 148x gelezen)

Laatst gewijzigd door Jdekker78; 29 juni 2020 om 13:23
Jdekker78 is offline   Met citaat reageren