Los bericht bekijken
Oud 20 november 2017, 08:01   #4
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Hoi Innovator,

Wat klote zeg. Is wel moeilijk om van deze foto te beoordelen. Als je de modellen van de reclame's ziet van tattoo Bob ziet het er goed uit.
Ik heb begrepen dat ze bij BCN ook wel eens mensen met een mislukte mhp krijgen die ze dan opknappen.
Ik zou als ik jou was eens naar een open dag gaan van BCN. Daar zijn ook modellen dus kun je vergelijken en vragen wat ze voor jou kunnen doen.
Ik weet niet waar je woont, maar je zou de mijne wel mogen zien.

Denk als ze bij jou de grote pigmenten verwijderen en de dichtheid verhogen het helemaal goed komt
Hallo Haarzoeker,

Bedankt voor je reactie, echter het probleem is dat alles bij mij grote pigmenten zijn. Bij Tattoo Bob hadden ze dan ook 7 behandelingen nodig voor mijn mislukte Mhp.


Haarzoeker dat bedoel ik, op hun website ziet het er goed uit en vertouwde ik dus op Tattoo Bob.
Achteraf bleek dit dus een grote teleurstelling te zijn. Nog groter was mijn teleurstelling toen Tattoo Bob niets wilde doe aan de mislukte Mhp.

Ik zal deze week nog een foto plaatsen zodat je wellicht beter kunt zien hoe slecht het resultaat is.

Ik begreep dat als Bcn een mislukte Mhp moet opknappen dat ze er heel veel voor vragen.
Daar heb ik het geld helaas niet voor, en zal ik voorlopig mijn pet nodig hebben.

Ik woon trouwens in Schiedam en als je foto's van jouw Mhp wil sturen, vind ik best.
Innovator is offline   Met citaat reageren