Los bericht bekijken
Oud 20 november 2017, 09:38   #6
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Gewoon even mailen naar BCN en dan weet je gelijk de prijzen. Kan helaas geen foto sturen in een PB zag ik net. Schiedam is te ver weg voor mij, maar als ik eens in de buurt ben kan ik je het wel laten weten.

Maar waarom ga je niet eens naar een open dag van BCN. Is niet ver weg van jou en je hebt gelijk eerlijk advies en kunt hun werkwijze en resultaten i.r.l. zien.
Bedankt voor je advies, ik zal het wel doen denk ik.
Ik schaam me best wel heel erg om mijn hoofd aan mensen te tonen. Door deze actie van Tattoo Bob voel ik me onzeker als ik mijn pet niet op heb.
Mijn probleem is dat ik ook heel snel mensen vertrouw als ze iets zeggen. Ik ga uit van het goede. Misschien wilden ze ook wel een goede Mhp zetten alleen is dit niet gelukt.
Alleen jammer is het dan dat ze mij niet verder willen helpen. In hun document staat dan ook dat bij een mislukking, Tattoo Bob niet aansprakelijk gesteld kan worden.(zie document onder mijn account)
Eerlijk gezegd zou ik daar ook niet meer durven mijn Mhp te laten opknappen.

@Haircoach bedankt voor je PB, ik zal je advies zeker opvolgen!! Bedankt voor je medeleven en dit waardeer ik heel erg...

Laatst gewijzigd door Innovator; 20 november 2017 om 09:42
Innovator is offline   Met citaat reageren