Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2010, 14:40   #4
NikkideC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Hoe komt het zo dat je neigt naar Hair Science Institue, door de reclame die Gerard Joling daarvoor heeft gemaakt?

Tsja, en wat is de beste kliniek... in ieder geval is zijn methode behoorlijk omstreden hier...
Nou, om eerlijk te zijn heb ik de wetenschappelijke publicaties van Hasci eens bekeken en die zijn op internationaal niveau blijkbaar toch baanbrekend en erg goed ontvangen door de medische wereld.
Verder lees ik op dit forum veel tevreden klanten of reacties die deze kliniek erg waarderen (o.a. Roloff, jajaja, AntonieH etc).

Ik begrijp dat jij heel erg fanatiek pro Transhair bent, maar dat heb ik een aantal negatieve reacties over gelezen m.b.t. behandeling en resultaat, dat mij niet heel enthousiast maakt.

Over Hasci daarentegen zijn alle ervaringen positief, de negatieve geluiden hebben alleen betrekking op de hoge tarieven en twijfels over de meerwaarde van de "nieuwe" methode.
Maar desondanks deze twijfels en of het het extra geld wel waard is levert deze kliniek immer goede resultaten. Ik heb namelijk geen negatieve reacties gezien over het daadwerkelijke resultaat en de behandeling.

Wat mij het meest aantrekt is dat het haar beter (al dan niet 100%) teruggroeit ten opzichte van geen teruggroei of littekenvorming, en dat de haarlijn en dichtheid heel natuurlijk schijnen uit te zien.

Daar heeft Gerard Joling helaas niets mee van doen gehad.
NikkideC is offline   Met citaat reageren