Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2010, 15:19   #8
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NikkideC Bekijk bericht
AnthonieH, hartstikke bedankt voor je beknopte samenvatting.

Ik begrijp dat de FUE-behandeling bij Transhair nog in ontwikkeling is, of de mensen daar pas net opgeleid zijn in deze methode?
Dat gebrek aan ervaring vind ik een risico dat ik toch niet durf te nemen om maar goedkoper uit te zijn.
Misschien zijn ze wel heel erg goed, maar zolang dat niet breeduit bevestigd kan worden vind ik het toch niet verstandig.

Trouwens, ik heb net de tarieven van Transhair voor FUE bekeken en vind ze helemaal niet verreweg de goedkoopste. gewoon marktconforme prijzen. Tussen de €4300,- en €5700,- voor 850/1200 grafts.

Die Pro-hairclinic in België werkt ook met de FUE methode, maar hier komen de uitgenomen haartjes sowieso niet terug?
Als je de tarieven bekijkt: Bij Prohairclinic: € 3500,- voor 1000 grafts en bij Hasci € 4050,- voor 800/1000 grafts. (als je in aanmerking komt voor educatietarief, anders € 5400,-) Vind het verschil dan niet schokkend. De investering is al flink, het is sowieso al duur hoe dan ook.

Als je ervanuit gaat dat je bereid zou zijn meer te betalen voor de eventuele mogelijkheid (volgens jou dus niet bewezen) van teruggroeiend haar en minder zichtbare wondjes waardoor je sneller toonbaar bent, zou je dan Hasci aanbevelen?
Hallo Nikki,

Prohair en Aesthetic Clinics zijn momenteel de leidende klinieken wat betreft FUE. En naar mijn mening zijn ze dat terecht.
Ik zelf zie geen enkele reden om aan te nemen dat het waar is wat Gho beweert. Wat betreft de hergroei.
Naar mijn mening zijn ze gewoon een duurdere FUE-kliniek. En als ik dan naar het resultaat kijk dan zou ik voor Prohair of AC gaan.

Succes met je keuze.

Henk.
Henk is offline   Met citaat reageren