Los bericht bekijken
Oud 8 december 2011, 19:19   #15
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philemonia151 Bekijk bericht
He Sonico, hoe bevalt het tot nu toe. Al wat opmerkingen gehad en hoe staat het met de korsten en de roodheid?
Nog een dikke week en dan ga ik er ook aan geloven, 2500 grafts verdeeld over 2 dagen.
Het gaat goed, amper zwellingen gehad, beetje een vochtlaag op het hoofd, rondom de nek en het voorhoofd. Dat is inmiddels nu na 6 dagen volledig weggetrokken. Ik denk dat ik een hoop heb weten te voorkomen door veel in een schuine hoek te zitten en te slapen.

Ook de donor en het implantatiegebied ziet er goed uit. Ik heb alleen wat flinke huidirritatie boven het donorgebied en in de buurt van het implantatiegebied. Dat schijnt geen probleem te zijn. Verder heb ik nagenoeg geen pijn, steken, jeuk e.d. gehad. Maar als je je op dezeongemakken instelt, dan kan het altijd meevallen toch?

Vandaag mag ik de korstjes weken en loswassen.
Zal later nog wat updatefoto's plaatsen.

Hoe dan ook, zoals mij door voorgangers ook is verzekerd, kan ik je zeggen dat je in goede handen bent hoor. Overleg goed hoe je je haarlijn wilt, maar laat het je daarna gewoon gebeuren. Het gaat allemaal snel en prettig. Althans, datis mijn ervaring. De behandelruimte komt ook prettig over, de nieuwe behandeltafel/stoel is echt comfortabel te noemen. Bij het implanten zat ik af en toe zo in de film, dat ik soms niet doorhad dat ze me iets vroegen, haha.

Het is natuurlijk plopsaland niet, het blijft een ingreep, maar als je je niet te druk maakt, dan valt het echt super mee! En het scheelt dat ze heel vriendelijk en zorgzaam zijn.

Heel veel succes en ik ben benieuwd naar jouw ervaring!

Edit: ik dacht dat een geschoren kop me verschrikkelijk zou staan, maar dt valt heel erg mee! Krijg best positieve reacties.

Laatst gewijzigd door sonico; 8 december 2011 om 19:25
sonico is offline   Met citaat reageren