Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2011, 14:09   #2
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Finasteride is geen asperine. Daar kan je gewoon heel duidelijk in zijn. Dat er veel paniekverhalen te ronde doen, ben ik het mee eens, maar het is en blijft hormonaal snoepgoed. En ja wat is veilig ? Dat Jan niet elke ochtend meer met een stijve wakker wordt, dat hoeft Piet weer niet erg te vinden.

Ik heb al genoeg gelezen overal. Je hebt er ook weer figuren tussen zitten die er mee stoppen omdat het zaad te waterig wordt. Die willen graag vinger verven misschien, en kappen ermee. Zo zie je maar.

Daarnaast weet ik dat veel medicatie omtrent acne vrij agressief zijn en niet ten goede komen van je haren. Dat haren allerminst teruggroeien zoals jij schrijft, maar blijvend in het doucheputje verdwenen zijn. Roaccucatane bv. Jij gebruikt iets anders wat ik weer niet ken, maar zou me daar eens eerst in gaan verdiepen.

Straks ben je alleen bezig met water naar de zee te brengen. Slik je propecia tegen haaruitval en tegelijkertijd andere rommel die haaruitval veroorzaken. Dat schiet uiteraard niet op.
Lucky is offline   Met citaat reageren