Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2020, 21:05   #18
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door civ6fan Bekijk bericht
Hi Arno, thanks ik hoop het ook! Het is me ook nog nooit zo erg opgevallen als nu dat ik op de kruin kaal begin te worden, of in ieder geval dat het haar daar dunner is. Ik zat ook een beetje in jouw topic te kijken en wie weet treed ik ooit in jouw voetsporen, ziet er soortgelijk uit. Ik lees dat jij Minoxidil, Procapil en Biotine gebruikt, maar was dit toch niet voldoende? Ik hoop nog een beetje dat door die combi het haar bovenop wat aansterkt.
Ik had 3/4 jaar geleden nog dezelfde situatie als jij nu. De onderkant van mijn kruin (richting achterhoofd is nog goed bedekt, maar meer bovenop is het snel dun geworden de laatste jaren. Dat zie je bij mij ook alleen als je recht op de ovenkant van m'n hoofd kijkt, aangezien ik erg lang ben. Vandaar dat ik zei dat het verraderlijk is hoe snel dat kan gaan zonder dat je het door hebt. Dat stuk ga ik binnenkort laten behandelen.

Als je het mag geloven dan is minox en biotine alleen niet afdoende. Finasteride is het meest effectieve middel (als het werkt) en icm minox kan het nog beter werken. Ik zit pas sinds feb van dit jaar aan de finasteride en heb het idee dat het laatste half jaar wel stabiel is voor wat betreft uitval. Hergroei kan ik niet zeggen.
Arno1990 is offline   Met citaat reageren