Los bericht bekijken
Oud 7 april 2010, 23:53   #154
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik moet Norwood bijvallen op het punt van uitdunning. In het donorgebied kun je in de loop der jaren wel 40% van de haren verliezen en nog steeds zul je er dan amper iets van merken. Maar als 40% van de getransplanteerde haren verdwijnt, dan zul je dat zeer zeker wel zien.

Maar dat uitdunnen zou volgens mij toch een proces van decennia moeten zijn en niet van enkele jaren.

In mijn blog heb ik eens een artiekeltje over cycli geschreven. Spiderman merkte toen op dat getransplanteerde haren ook allemaal mooi gelijkgeschakeld staan (heel veel gelijktijd in de rustfase). Ik ben dus erg benieuwd of Dundee over een jaar misschien een andere situatie heeft (al is 3 jaar voor een cyclus wel aan de korte kant).
Ik ben eens met mijn haarstatus bij een dermatoloog geweest ,en deze heeft ook gekeken met een loep ,en ze wist mij te vertellen dat er veel nieuwe haren uitschieten.. aan het bijkomen zijn...goed nieuws dus . Nu mijn haar kort geknipt is begin ik er min of meer wel iets van te merken. De oorzaak is waarschijnlijk 2 full narcose op 1 jaar tijd die ik ondergaan heb. Ik heb dan wel steeds heel veel haaruitval 3 a 4 maand na zo'n narcose. Naar het schijnt kan het herstel soms zelfs 1 tot 2 jaar duren ?. Maandag ga ik naar Prohair ,ben eens benieuwd hoeveel grafts
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 7 april 2010 om 23:57
Dundee is offline   Met citaat reageren