Discussie: Enzymtec
Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2010, 19:56   #6
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arpieem Bekijk bericht
Ik (aapachtig behaarde man ) werd gisteren tijdens het harsen van rughaar op deze behandeling bewezen.
Ik ben nogal achterdochtig van aard (net als de beharing van mijn vader ge-erfd ) en heb eens wat rond-gegoogled.

Ik vond o.a. deze discussie:

http://www.hairtell.com/forum/ubbthr...ack_shoul.html

Ergo: ik wacht de ontwikkelingen af. Vind het verhaal te mooi om waar te zijn en vind het tot nu alle eigenschappen hebben van een 'scam'.
- vage verwijzingen naar 'wetenschappelijk onderzoek' (waar dus bij navraag geen bevestiging van gekregen kan worden)
- las ook ergens dat het in België 'een prijs' zou hebben gewonnen (wat voor prijs? door een onafhankelijk instituut uitgereikt?) -> ook hier geen bewijs van te vinden

kortom: ik concludeer voor mezelf dat de claims voor 'enzymtec' dezelfde waarde hebben als de claims van Yomanda, Char en aanverwante charlatans

En geloof me: ik zou graag willen dat mijn ongelijk zou worden bewezen!
Nou ja ik ben al veel haar kwijt en het komt niet terug. Voelt een beetje alsof ik lieg ofzo. Ook ik was sceptisch en heb even de treath gelezen in je link. Er klopt al veel niet, dat er een cream op de geharste plek zou komen. Dit is helemaal niet het geval, tis geen cream maar zo dun als water. En verder zie ik niets staan dat ook maar iemand contact heeft gezocht met Misraices in Herisau eigenlijk...

Maar goed ik snap je sceptisme wel want dat was ik ook maar ook over de lasertechniek wat mij dus helemaal niet geholpen heeft. Ze geven wel garanties af bij enzymtec gelukkig en in de salon waar ik ben zijn mensen al klaar nu met enzymtec. Maar wellicht vindt je ervaringen van mensen die iets gebruiken niets waard? Ik vind het verhaal helemaal niet te mooi om waar te zijn eigenlijk, het vergt veel geduld heb ik gemerkt en je moet rondlopen met haar! Je mag er niets aan doen, dus niet scheren zoals bij Laser. Maar alle verhalen zijn te mooi om waar te zijn dan, zoals electrisch epileren (ook al gehad en geen resultaat) en Laser....
Ben toch wel benieuwd wat je er van vindt dat ik toch wel haar kwijt ben geraakt de laatste tijd door deze methode?

Ben het wel met je eens dat het allemaal wat vaag overkomt maar niet geschoten is wat mij betreft altijd mis. Na heel veel geld uitgegeven te hebben aan allerlei methodes (zie bovengenoemde) kon dit er ook nog wel bij. En waarschijnlijk is de scam mij wel gezind....maar goed ik ben ook nog niet compleet haarloos! Vindt het wel jammer dat niet meer mensen het gebruiken, dan zouden we daar wat meer referenties aan kunnen ontlenen...

"las ook ergens".......tja dat "ergens" dat was mijn post (of bedoel je dat niet?):
http://www.profwellness.com/innovation-award-nl.aspx

Laatst gewijzigd door zilverspar; 9 juli 2010 om 21:55
zilverspar is offline   Met citaat reageren