Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2008, 22:50   #65
Lisa34
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2007
Berichten: 129
Diane-35/trombose

Hoi,

Ik heb eindelijk van de dokters (lees: dermatoloog, internist, gynaecoloog) gehoord dat ik de Diane-35 kan gebruiken om te kijken of mijn haaruitval stopt. Ik heb een hypofysetumor waardoor ik niet alle anticonceptiepillen mag en kan gebruiken, de Diane-35 zou dus mogen. Alleen, mijn internist denkt dat het oestrogeen van invloed zal zijn op mijn tumor. Ik moet nu dus vaker bij de internist komen zodat ze mijn tumor kunnen controleren. Voor degenen die het niet weten, de tumor is goedaardig. Ik zeg het, anders klinkt het allemaal zo eng. Het woord tumor klinkt sowieso eng.

In ieder geval...wat ik wou vragen is het volgende.
Ik heb een naamloze Diane-35 gekregen (ga morgen terug naar de apotheek voor de echte!). Ik ga dus voor het eerst anticonceptiepillen gebruiken en ik lees in dit forum dat er best veel vrouwen zijn die een trombose hebben gehad na (langdurige) gebruik van de Diane-35?

Ik weet dat de ene mens is de andere niet maar ik ben ook bang voor al die hormonen die ik dan in mijn lijf zal stoppen. Bang voor tromboses, etc. Zijn er ook mensen die geen problemen hebben gehad na het slikken van de Diane-35?

Groetjes,

Lisa34
Lisa34 is offline   Met citaat reageren