Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2006, 07:01   #95
ietsmethaar
VIP
 
ietsmethaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2006
Berichten: 92
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Tip: doop het om tot haar-encyclopaedie
Het woord "Haarwoordenboekje" ervaarde ik als vreselijk nichterig toen ik voor het eerst op Haarweb kwam, gelukkig dekt de naam de lading van het beestje niet. Het woord is inmiddels dusdanig geintegreerd op dit forum, dat wijziging van naam eigenlijk niet meer mogelijk is. Mijn suggesties zouden zijn geweest:

- HaarAlfabet
- HaarABC
- HaarFeiten
- of desnoods haarwoordenboek !
Het zit m dus vooral in de je... dat nichterige, (een uiting van kritiek die overigens niet verward moet worden met homofobie.)

Nu ik toch aan het zeuren ben, vond ik de naam Haarweb ook al niet perfect; klinkt nl een beetje plastisch in mijn oren. (als een link naar een scamprodukt). Dan had ik gekozen voor lekker simpel 'Haarforum', dekt de lading beter, maar die was misschien al bezet. Alternatief: HaarKennisWeb. Helaas allemaal te laat, Haarweb is inmiddels een begrip.

Accepteren was dus mijn enige manier om de drempel over te stappen en in de wereld van het haarweb met zijn haarwoordenboekje te treden. Nu nog accepteren dat Huntelaar niet mee is geweest naar Duitsland, dat ik mijn jeugdliefde ooit ben kwijtgeraakt, daarna gelijk door met de traag oprukkende kaalheid. Leren accepteren, bestaat er zo'n cursus ?

Laatst gewijzigd door ietsmethaar; 9 juli 2006 om 07:04
ietsmethaar is offline   Met citaat reageren