Los bericht bekijken
Oud 21 december 2003, 11:54   #15
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Hoi Ernestina,

Mooi zeg dat het begin erop zit. Nu maar op naar een mooie bos haar Makkelijk gezegd, moeilijk gedaan. Het is in ieder geval een stap in de positieve richting Als jij, net als Opaal in een andere thread schreef, de knop om kunt zetten...
Na bijna een jaar is dat makkelijk gezegd misschien, maar dat is niet zo. Het gaat nog steeds goed en dat blijft ook zo ( hoop ik), maar de ttm zit nog steeds in me dat weet ik ook, altijd zal die alertheid er moeten blijven. Maar als je ziet wat je terug kunt krijgen, kunt winnen met niet trekken, dat is zoveel........... Haren ja, maar dat is niet het belangrijkste, dat stukje eigenwaarde, niet meer het gevoel hebben nagekeken te worden, mensen die zeggen goh wat heb je je haar leuk!!! Alweer een nieuwe coupe Ik geniet ervan als ik weer naar de kapper geweest ben en echt dat heb ik nooit gekend....... Vanaf mijn dertiende was ik niet meer bij een kapsalon geweest en in die tijd is er wat veranderd zeg, nu ben ik 36 en ga nu om de 6 weken mijn haar laten knippen, ook als een soort beloning zie ik dat.
Nu ik zo schrijf denk ik, o jee..........je ratelt het hele verhaal weer op....maar goed, zo voelt dat en ik wens dat alle ttm-ers zo toe!!!
Velen van ons moeten uit een diep dal komen, maar er is licht aan het einde........... Ga d'r voor!
He Ernestina, ik wens je veel succes en sterkte en hopelijk zie ik je ergens in 2004 terug!
groeten van Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren