Discussie: positief berichtje
Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2011, 14:55   #7
maria74
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2011
Berichten: 1
Karina's positieve berichtje

Hi Karina, ik ben de maand september naar azie geweest en had al vrij snel last van behoorlijk erge haaruitval. Het was er bloedheet, erg vochtig en heel veel zon. Tegen het einde van de trip begon het ook nog eens enorm te jeuken. Naar de dokter geweest en middeltjes gekregen tegen schimmelinfectie (deze verergerde de jeuk tot bijna ondraaglijk) en betamethason voor een mogelijk eczeem en om de jeuk te stoppen. Nu heb ik volgende week een afspraak bij de dermatoloog en heb er geen vertrouwen meer in. Mijn hoofdhuid jeukt, is geïrriteerd, pijnlijk, heb kleine witte velletjes, etc en komt echt helemaal overeen met jouw verhaal. Nu ben ik begonnen met kokosolie op mijn hoofdhuid te doen en naar aanleiding van jouw berichtje die ik vandaag las, vaseline. Zometeen sprint ik de deur uit om een nieuwe shampoo en conditioneer te halen. Hoe lang heeft het geduurd voordat je verbetering voelde in zowel de jeuk als in je haaruitval? Ik ben inmiddels zwaar wanhopig, heb een zeer uitgedunde plek op mn hoofd (lees- je kijkt op mn hoofdhuid) en voel me zoo rot nu mijn haardos is uitgedund tot de helft van wat ik had. Ik ben erg benieuwd naar jouw verloop, want het klinkt zo herkenbaar en ben erg blij te lezen dat het niet altijd een schimmel, roos of iets dergelijks hoeft te zijn! Ow en mijn vriend heeft precies hetzelfde! We hebben beide blond haar, veel, maar wel fijn (dat hadden we ).
maria74 is offline   Met citaat reageren