Discussie: FUE in litteken FUT
Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2015, 09:40   #1
Frank1975
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2013
Berichten: 35
FUE in litteken FUT

Geachte lezers. Ik ben 39 en heb in het verleden eens een ht ondergaan. Inmiddels 17 jaar geleden. Vanaf dat moment altijd mee bezig geweest. Na een paar jaar de tp laten verwijderen (alleen inhammen) omdat het er onnatuurlijk uitzag. Verwijderen prima gegaan en was weer redelijk tevreden. Haarstand stabiliseerde tot mijn grote blijdschap. Vanaf mijn 35ste inmiddels wel diepere inhammen en wens om haar kort te scheren maar dat litteken achter zit in de weg. Litteken is ongeveer 5,5 cm lang en waarvan een cm of 3,5 een streepje is en 2,0 cm is echt een rare kale plek van 2 bij 1,5. Heb 3 keer geprobeerd het litteken chirurgisch te corrigeren waarbij alles lukte maar de grote plek telkens in een weliswaar andere maar evengrote vorm terugkwam. Uiteindelijk micro pigmentatie gedaan maar de kale plek is te groot en dus trapvormig en geen 3D. Nu laatste mogelijkheid is denk ik fue in het litteken iig de kale plek. Heeft iemand hiermee ervaring, ideeën of foto's dat het kortgeschoren is. Hoe zit het met de dichtheid etc. Het littekenweefsel ziet er goed uit.
Frank1975 is offline   Met citaat reageren