Los bericht bekijken
Oud 12 december 2018, 19:23   #492
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Hoi Stella,
haha ja ach, het merendeel hier is natuurlijk van het mannelijk geslacht en die weten denk ik ook niet wat te adviseren? Dus voel je niet ongewenst of wat dan ook! Uiteraard heel klote dat ook jij getroffen bent door haarproblemen. Wat ik wel vaker heb gehoord is dat (stoppen met) de pil haarproblemen kan geven. Zal met de hormoonhuishouding te maken hebben denk ik? Het lichaam houdt van regelmaat en begin of stop je met iets dan krijgt je lichaam een optater natuurlijk. Ik weet niet exact wat de pil met het vrouwelijke hormoon doet en of dan je testosteron ook wordt onderdrukt? Stop je met de pil dan gaat alles weer anders werken. Maar nogmaals, ik ben ook een man en heb er geen ervaring mee, behalve dat ik het wel vaker heb gehoord. En dan nog jouw angst voor medicijngebruik en het feit dat er borstkanker in de familie zit. Heel vervelend allemaal! Je zult je denk ik echt goed moeten inlezen hier op haarweb. Alle verschillende topics kunnen je wat meer inzicht, hoop, vertrouwen geven. Van het ene val je in het andere in de topics. Daarnaast kunnen andere dames ook een luisterend oor zijn en je wellicht hun ervaringen met behandelmethodes delen? Uiteraard kun je altijd vragen stellen. Vooralsnog heb je de juiste stappen genomen door naar de huisarts en dermatoloog te gaan, al was de uitslag niet fijn.. ik hoop dat je hier toch nog wat wijzer kunt worden en alsnog WELKOM!
Reet is offline   Met citaat reageren