Los bericht bekijken
Oud 15 december 2018, 16:34   #30
Hairon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 38
Zo, ik heb eindelijk mijn fotoalbums bijgewerkt (vanaf maand 1 tot bijna een jaar na HT), ergens weerhield het me er toch een beetje van.

Ik moet namelijk eerlijk zeggen dat ik gematigd tevreden ben over mijn situatie een jaar na de HT. Ik denk dat er veel getransplanteerde haren door zijn gekomen en dat de HT allemaal redelijk goed is verlopen. Echter is mijn situatie (haaruitval) nog niet stabiel, en dat is wel een beetje waar ik ook op had gehoopt na het gaan gebruiken van minoxidil. Je ziet toch vooral in mijn laatste fotoalbum dat het bovenop precair is en dat baart mij toch wel een beetje zorgen.

Al met al krijg ik mijn haar wel dekkend in model na het gebruik van gel, al merk ik ook na het insmeren van minox dat het allemaal wat dun oogt. Ik kan daarom ook niet zomaar de voorkant van mijn haren "los" laten hangen en moet ik deze "gebruiken" het frontale gebied helpen te laten dekken. Dit is echter niet het model waar ik op had gehoopt (weer een goed gevulde bos haar met krullen).

Als ik naar de toekomst kijk zou ik op termijn misschien nog een keer een behandeling kunnen overwegen om de boel bovenop te behandelen en op te vullen. Ook zou ik af kunnen wegen om finasteride en/of andere medische middelen te kunnen gaan gebruiken.
Hairon is offline   Met citaat reageren