Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2016, 10:11   #1
porte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2015
Locatie: Belgie
Berichten: 61
Geslacht:
Arenamed 8 januari 5000 grafts

Hallo iedereen, ik ben een man van 30 jaar afkomstig uit belgie, sinds mijn 20 jaar had ik al last van inhammen en sedert 2 jaar ook meer en meer last van verder haarverlies betreffende bovenaan en kruin! Daarom heb ik besloten om een ht te doen in turkije. Waarom turkije omdat de prijzen daar echt veel lager liggen dan bv belgie en nederland. Hieronder zal ik mijn ervaring met jullie delen en dat in 4 dagen.

Dag 1 : vertrek luchthaven om 13:05 aankomst istanbul 17:30 met turkisch airlines prima vlucht goed gegeten, goede service eigenlijk alles goed verlopen! Vertrek van de lichthaven naar het hotel dat uur in istanbul is andere koek, bijna 2 uur gereden die normaal 10 minuten duurt, het verkeer is daar niet normaal maar soit eens aangekomen goed gerust voor de spannende dag er na.

Dag 2 : mijn operatie was gepland om pas 16uur in de namiddag want we waren met een groep van 7 mensen die verdeeld werden over de hele dag, ik heb daar tot 00:00 gelegen zon 8 uur en dat was lang genoeg vond ik! De operatie zelf heb ik pijnlijk ervaren vooral de verdoving was van mij pijnlijk sommige voelen 3 stekken ik bijna allemaal! En tijdens het uithalen van de grafts voelde ik toch ook hier en daar pijnlijke stekken vooral in de nek ( grafts werden uitgehaald met een motorische punch) zij beweren 5000 grafts ik kan dat moeilijk geloven zeker als ik hier en daar lees dat het zeker niet kan in 8 uur?! Maar goed als ik naar het resultaat kijk zie ik toch veel haar staan dus wie weet? Wat ik me wel aan ergerde is dat ze geen engels praten dus de communicatie was wel heel slecht, als ik iets vroeg begrepen ze mij niet en ik hun ook niet want turks kan ik nu eenmaal niet maar goed alles lijkt me goed verlopen en het is nu afwachten wat het resultaat zal zijn!

Dag 3 : na een slechte nacht slapen heel de dag gerust op mijn kamer en tv gekeken want buiten komen zag ik niet zo zitten.

Dag 4 : terug naar belgie met een gezwollen hoofd ik had veel bekijks moet ik zeggen maar dat vond ik niet erg want we waren in groep dus we liepen er allemaal zo bij ��

Laatst gewijzigd door porte; 24 januari 2016 om 11:58
porte is offline   Met citaat reageren