Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2011, 08:37   #1
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
3000 Grafts Esteworld ( Augustus'11 )

Afgelopen dinsdag heb ik een behandeling gehad bij Esteworld in Turkije.
Er zijn 3000 grafts geplaatst. Ik kan het echt iedereen aanraden om hierheen te komen voor een behandeling. Echt fantastisch verlopen allemaal. Om 2 uur smiddags kwam ik aan daar werd ik opgewacht door een hostes toen zijn we naar het ziekenhuis gegaan hebben besproken wat ik wou daarna is er bloed afgenomen nadat alles was gecontroleerd en het goed was begonnen ze om half 4 met de behandeling de verdoving was wat minder maar daarna geen pijn meer gevoeld eerst werden de 3000 grafts eruit gehaald dat werd gedaan door 2 personen een derde persoon selecteerde ze. dit duurde ongeveer 2u15 daarna kwam de chirurg zelf die zette de haarlijn en maakten de gaatjes voor de grafts dat duurde ong 1u30. Daarna kwamen er weer 3 andere vrouwtjes die de grafts plaatsten hier zijn ze ongeveer 2u30 mee bezig geweest. het was een lange zit maar ben blij met het resultaat. Daarna werd ik door een privechauffeur ( die je elke dag haalt en brengt naar het ziekenhuis ) naar een 5* hotel gebracht dus aan luxe geen gebrek =)

Ik heb 1 foto van het resultaat goeie foto's met camera zal ik later plaatsen.

ik heb er zelf voor gekozen om me haarlijn iets hoger te laten en meer grafts in de kruin te plaatsen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg haar22.jpg‎ (12,5 KB, 1209x gelezen)
Hallo12 is offline   Met citaat reageren