Los bericht bekijken
Oud 10 november 2012, 13:04   #19
pcmboer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2011
Berichten: 2
Ik geloof dat ik die vrouw met lang zwart haar wel eens bij Bianca heb gezien, ze kwam toen hairextensions ophalen.. blijkbaar kennen ze elkaar dus goed en gebruiken ze hetzelfde (slechte) haar!
Ik denk dat ze allebei nog werkzaam zijn, ik adviseer iedereen per direct te stoppen bij hen. Laat er door een professional naar kijken en eruit halen, wat Bianca doet is namelijk de extensions eruit trekken. Ze trekt dus gewoon je eigen haar eruit (of breekt af). Wat zij ook altijd deed is je gewoon bellen/smsen om te vragen of je nieuwe extensions wilde of dat het geen tijd was voor nieuwe extensions. Hoe brutaal kan je zijn?
Het is erg triest dat zij nog steeds onwetende mensen oplichten die er veel geld voor neerleggen en verwachten een mooie bos haar te krijgen. Ik heb inmiddels zelf cursussen gevolgd in het zetten van Hairextensions en ik ben er dan ook achter gekomen dat het precies werk is en dat je niet zomaar wat kan doen... Het is belangrijk dat je het goed inzet en ook dat de persoon het geschikte haar krijgt. Ik werk zelf met de merken Socap en Indian Gold, ik vind Indian Gold persoonlijk super mooi haar van goede kwaliteit (zeker als je stijl haar hebt). Socap is meer betaalbaar maar ook een stuk droger. Ik adviseer iedereen dan ook je niet te laten lokken door goedkope prijzen of reclame van BN'ers, hiermee proberen ze je juist te lokken. Als mensen zoveel moeite doen zit er vaak gewoon een addertje onder het gras.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
pcmboer is offline   Met citaat reageren