Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2013, 17:21   #25
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Wat erg dit allemaal zeg! Ik heb gelukkig nooit met haar te maken gehad, hoewel ik in Arnhem woon. En nee, als je gekrult haar hebt dan moeten de extensions ook gekrult zijn. Anders is het geen gezicht. Ze gaan niet krullen als ze steil aangeleverd worden. Wel rot hoor. Bah, wat een misselijk mens.

Ik heb wel ooit van 1999 t/m 2003 bij een adres in Arnhem weaves laten zetten. Ik was per jaar zo'n 2000 Euro kwijt aan de wefts zelf en dan moesten ze ook nog gezet worden, a 75 Euro per keer. Ik kwam er zo'n 3x per jaar. De kwaliteit van de wefts was niet om over naar huis te schrijven. Het haar was na 3 weken net een rattennest. Ik hield het nog redelijk omdat ik altijd een goede shampoo en conditioner gebruikte. Het haar ging alle kanten op staan. Droog en heel stug.
Het bedrijf heette anders en het bestaat gelukkig sinds 2003 niet meer. Het mens is ermee opgehouden omdat ze ook een of andere ziekte had of kreeg of wat dan ook. Of het echt zo is... ik weet het niet..
Het was ook zo'n salon aan huis en ook zij kletste continue over haar klanten. Ik wil niet weten wat ze allemaal over mij heeft gezwetst.

Het gevolg is wel dat ik door haar weaves heel slecht haar heb gekregen. Ik had al heel dun haar, geen kale plekken, maar wel dun. Daarom wilde ik een weave. Maar.. door die weaves is het zo slecht geworden, dat ik nu niet anders meer kan dan een lace wig dragen. Of een lace frontal. Mijn haar zal nooit meer goed worden.

Oja, ik kon niet bij de verzekering declareren en vroeg haar of ik het dan via de belasting kon doen. Daar raakte ze helemaal overstuur van. Als je een bonafide bedrijf hebt, maakt dat toch niet uit? Heel raar. Ze wilde mij bijna niet meer terug hebben, maar ze was mijn enige hoop.

Trouwens, ook zij had een hondje. Dat mens bij mij had heel licht geblondeerd melkboerenhondenhaar. Ze was niet dik. Het zal vast niet hetzelfde mens zijn. Maar ze heeft mij behoorlijk belazerd. Eigenlijk..

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 21 maart 2013 om 17:25
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren