Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2019, 22:39   #268
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Janneke, als ik jouw verhaal lees, dan lees ik soms echt gewoon mijn verhaal. Mijn karakter, mijn eigenaardigheden.
Ik moest zo lachen om 'als ik niet direct resultaat zie, dan zoek ik alweer naar een alternatief'.... dat is zo herkenbaar, dat heb ik dus ook.
Met alles....
Ik heb ook als ik iets koop en het is toch niet goed, dat het dan direct vervangen/geruild moet worden. Daar word ik heel onrustig van,maar het komt puur omdat het anders maar in mijn hoofd blijft. Ik kan het beter maar meteen doen

Wat een verhaal over je hoofdhuid... verschrikkelijk... hoe moet jij je toen wel niet gevoeld hebben?

Nachtrust....ja, dat is wel een dingetje he?
Ik lig er meestal te laat in, en ben geen goede doorslaper. Onrustige slaper ben ik. Ik kan enorm liggen draaien, maar ook rekken en strekken.
De therapeute waar ik nu eens per week kom, zegt dat dit een teken is dat ik niet kan ontspannen. Rekken en strekken is een manier van het lichaam om ontspanning te zoeken.

De Green People shampoo is heel fijn. Ik heb het vandaag weer besteld,maar ik heb er nu ook twee andere bij besteld. De ene is voor mannen, maar is voor een jeukende, schilferende huid, wat mijn man ook kan gebruiken, hij heeft soms wat eczeem op zijn hoofd.
En een shampoo voor de geiiriteerde en jeukende hoofdhuid.
Kijk, het valt toch al uit, dan kan ik net zo goed even proberen of dat helpt.
Als ik het durf....

Ik heb uiteindelijk de vierde dag gered, ik kwam te laat uit bed en kon het niet meer wassen voor ik naar de afspraak moest.
Ik fohn mijn haren niet, dus het duurt best even voor het droog is, vandaar.
Het waaide pittig, dus haren vast gezet (zover dit lukte, want het is een korte 'messy' bob), maar wel veel jeuk gehad vandaag.
Morgen dus toch even de ketoconazol.

Ik zit overigens al dagen op internet te zoeken naar een topper. Ik wil er wat bij, maar ga dit zeker niet laten doen bij de haarwerker waar ik mijn haarwerk vandaan heb. Daar is teveel gebeurd, dat doe ik niet.
Ik moet volgende week heen, haarwerk ophalen, dan ga ik -hopelijk- de eigenaar aanspreken op het feit dat hij nooit eens heeft gevraagd hoe het bevalt, of ik tevreden ben. Hij had slag beloofd en dat heb ik niet gekregen, dit ga ik hem zeker melden.

Maar, topper dus, maar ik zie door de bomen het bos niet meer....
Ik heb veel op instagram gekeken bij vrouwen met haarverlies, veelal dragen zij toppers van Jon Renau. Maar ik heb werkelijk geen idee welke kleur, welk model enz enz...
Weet iemand hier waar ik goed advies kan krijgen? Waar ik een goede betaalbare topper kan krijgen, liefst clip in?
mexicang is offline   Met citaat reageren