Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2019, 20:28   #269
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Mexicang nou, ik schoot hier ook even in de lach, over kopen en ruilen, ik heb dat precies zo en ga meestal direct of iig dezelfde dag terug omdat ik er ook gestresst van raak als er iets hangt of ligt wat ik iig niet wil houden. Geen idee waarom, maar dat moet meteen en dan ben ik helemaal opgelucht als ik er weer vanaf ben.

Ik heb vandaag hoofdbehandelingslotion teruggestuurd van Eucerin (durfde niet, dus daar ben ik weer vanaf ) die had ik vorige week besteld en nu een sulfaatvrije shampoo besteld, met ureum erin, omdat het de hoofdhuid weker maakt en stoffen dan beter in kunnen trekken. Ik heb al uren doorgebracht met zoeken naar van alles.

Ja, nachtrust is zeker een ding, ik ben een avondmens, hoe later het wordt hoe beter ik me voel en dan heb ik allerlei plannen. Maar na een uur of 5 slapen denk ik er weer heel anders over en snap ik niet hoe iets in een paar uur tijd kan veranderen. Ik schrik meestal akelig wakker, dan volgt draaien en woelen, eruit, wat drinken en weer terug en naar de wekker kijken en tellen hoelang ik nog heb tot ik eruit moet. Gemiddeld slaap ik 5 of 6 uur.


Dat is mooi, want hoe minder we wassen hoe beter lees je overal. Maar 4 dagen red ik niet. Ik doe nu appelazijn, 1 op 5 , ongeveer een uur laat ik het intrekken alvorens ik het was met shampoo. In de tussen dagen laat ik het met rust. Hopelijk heb jij ook baat bij de nieuwe shampoo, het blijft toch een beetje proberen en we hebben inderdaad weinig te verliezen.

Ik kijk ook rond voor een haarwerk omdat ik tegen de winter opzie. Omdat ik een haarwerk met lang haar heb en synthetisch gaat dit uiteindelijk vervilten door het schuren langs je kleding. Maar ik heb geen slag of krullen van mezelf en echt haar komt gestyled van de fabriek blijkbaar. Ik zag een mooie van Madame Belle, zonder slag of krul, maar het kan na 1 keer wassen zomaar gaan krullen omdat de haardonor slag of krul had. Dus dan weet ik weer niet wat ik moet doen en hou ik voorlopig dit. Maar ik hou een zichtbestelling wel in gedachten. Nu is het zomer en hangt je haar meer vrij, maar in de winter zit het onder je jas en capuchon dus lijkt me een haarwerk van echt haar toch fijner. Haarwerkers willen wel een zichtbestelling voor je doen denk ik en dat je samen kijkt welke kleur enzo want het lijkt me heel moeilijk met een topper om dan online een kleur te kiezen. Met een volledig haarwerk trouwens ook. Als je eenmaal een model en kleur hebt wat goed bevalt wordt het anders want dan weet je wat je kunt verwachten.

Dat je niet naar je huidige haarwerker meer wilt kan ik me alles bij voorstellen en hopelijk krijg je de eigenaar te spreken. Al is er heel veel verbeterd, als het geen slag heeft en jij wel van nature blijft dat lastig om dat mooi samen te laten vallen denk ik. Misschien dat iemand je hier kan adviseren over een confectietopper. Ik heb wel gehoord dat Madama Bell ook mooie haarkwaliteit heeft maar ik heb er verder ook helemaal geen verstand van.
Janneke100 is offline   Met citaat reageren