Discussie: Seborroïsch eczeem
Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2006, 22:12   #57
pipilover
Haar Guru
 
pipilover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2005
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Hoi,

Ja bedankt voor je reactie.. ik heb die post van enige tijd geleden idd ook met belangstelling gelezen.
Rottige is dat men op het zicht zegt dat het geen seb. eczeem is omdat de hoofdh. die kenmerken niet vertoont, doch ik schijn er wel alle identieke klachten van te hebben...

Een simpele schimmelkweektest, die definitief uitsluitsel kan geven wordt
domweg niet gedaan wordt omdat men het niet nodig acht....
Ik ben behoorlijk mondfiat maar ik kom momenteel door die muur van eigengereidheid ook niet heen. Kreeg gisteren eerder de indruk dat men het belangrijker vind om elkaars "rug te dekken" dan dat er gekeken werd naar een patient met een (chronische?) klacht die graag geholpen wil worden...

Enfin.. geef niet op en ga net zo lang zeuren totdat ik wel een diagnose krijg op basis van onderzoek, leven met constante jeuk heeft een te groot impact om m'n dagelijks functioneren..
Groet
Kitty
Rot hoor dat ze het niet nodig vinden (makkelijk praten hebben "ze"). En als jij een test wilt laten doen, heb je er eigenlijk toch recht op?! Ik bedoel, hun hoeven er niet mee rond te lopen, vandaar dat ze waarschijnlijk anderen niet kunnen begrijpen, echt irritant vind ik het, zo moeilijk is het toch niet . Nou in ieder geval hoop ik dat het je lukt om een diagnose te krijgen en sterkte
pipilover is offline   Met citaat reageren