Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2017, 00:37   #71
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Ada,

Heel fijn dat de MHP zoveel positief effect heeft op jou HT, ben blij voor jou!

Zelf ben ik al een paar jaar actief op Haarweb, en ik heb zelf (moderator henk noemde dit dacht ik eerder) nog nooit gelezen dat vrouwen minder vaak tevreden zijn met het resultaat van een HT als mannen.

Maar des te fijner is het voor de vele vrouwen hier op Haarweb dat jij een vd weinige bent die jou ervaringen hiermee deelt!

Moderator Henk zal ongetwijfeld gelijk hebben in eerder aangegeven, maar je had absoluut niet had kunnen weten dat je haar structuur ZO anders zou zijn, maar dit zal hij ook niet bedoelen daarmee.

Ook waren de te behandelen gebieden klein en daarom mocht je zeker een goed dekkend resultaat verwachten, heb jij absoluut geen last van alopecia androgenetica


Veel mensen ervaren na een HT een verandering van haarstructuur dit is ook niet gek omdat het haar zich ook nog voor zover dit mogelijk is aan dient te passen.

Bij mij was de structuur ma een half jaar al aangepast, maar ik denk juist omdat je dik krullend haar van jezelf hebt het aanpassen qua structuur langer dan gemiddeld duurt.

Zelf ben ik alleen bang dat als na 1,5 jaar de structuur nog zo anders is als dat je zelf aangeeft, het inderdaad nooit precies hetzelfde zal worden als het oorspronkelijke haar in de haargrens.

Waar heb je de MHP laten doen als ik vragen mag? En zouden we misschien een foto van het resultaat na de MHP mogen zien?

Groet Markr32

Laatst gewijzigd door markr32; 2 maart 2017 om 00:41
markr32 is offline   Met citaat reageren