Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2020, 21:27   #3
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
@morientes bedankt voor de reacties! Deze topics had ik inderdaad ook al gevonden en grondig bestudeerd

Een update op mijn topic:
Aanstaande maandag is mijn behandeling! Ontzettend zenuwachtig maar ik kijk zo uit naar het resultaat (wetende dat dit nog vele maanden gaat duren).

Iets waar ik nog mee zit:
Help, ik ben een ontzettend bewegende slaper! Ik ben zo bang dat ik in mijn slaap ga bewegen en hiermee dingen ga verpesten. Ik ga sowieso proberen zittend te slapen. Ook werd geadviseerd om een handdoek op te rollen en in mijn nek te leggen. Heeft iemand hier nog andere tips?

De pony is al geknipt, verschillende haarbanden en petjes zijn gekocht Aanstaande zondag ga ik boodschappen doen voor 1,5 week. Ik heb gelukkig ook 1,5 week vrij dus ik hoef dan niet naar buiten. Op de dag zelf doe ik een blouse met knoopjes aan. Zijn er nog andere dingen waar ik aan moet denken?

Verder zal ik in dit topic blijven updaten inclusief foto's. Zelf vond ik het ook fijn om foto's van andere vrouwen te zien, maar dit waren nog niet heel veel. Hoop dat ik door middel van dit topic ook anderen weer kan helpen.
Lauraa is offline   Met citaat reageren