Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2020, 14:46   #1
Charlie02
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2020
Berichten: 5
Geslacht:
Geweigerd bij visus omdat haartransplantatie niet bij een vrouw kan...

Dag,

Eerder vandaag heb ik een bericht gedeeld dat ik graag een haartransplantatie wil. Met volle moed heb via visus een document moeten invullen waarop zij (blijkbaar??) via foto's zien of je een geschikte of geen geschikte kandidaat bent.
Ik heb van mezelf dik en vol haar. Ik kreeg een mail terug:
Geachte mevrouw ....,

Hartelijk dank voor uw inzending.

Helaas bent u niet geschikt voor een haartransplantatie.

- Het proces van de kaalheid heeft zich nog niet ver genoeg ontwikkeld voor een haartransplantatie.

Omdat u helaas niet geschikt bent, zullen we geen contact met u opnemen voor het maken van een consult afspraak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Ze zeggen alleen iets over kaalheid. Het gaat mij ook niet om kaalheid, ik wil gewoon graag mijn haarlijn iets naar voren.. Dus naar wensen werd al niet gevraagd, ze gaan ervan uit dat het alleen om kaalheid gaat.
Ik kreeg de indruk dat ze mij niet begrepen wat ik wilde en heb daarom meteen gebeld.
Ik vertelde wie ik was en waar ik voor belde, ik werd in de wacht gezet en kreeg daarna nogmaals te horen dat ik niet geschikt ben. Toen ik vroeg waarom zei ze dat ik te dun haar heb? Ik vraag me af hoe je dat kan zien op een foto.. Ik heb van mezelf dik en veel haar. Ook op de foto zie je dat ik veel haar heb.
Toen kreeg ik als antwoord dat het niet echt geschikt is voor vrouwen een haartransplantatie. Ik vond dit vreemd en het gesprek werd beëindigd. Verder werd er niet meegeholpen of meegedacht. Ook mijn vraag blijft nu dus: IS EEN HAARTRANSPLANTATIE DUS NIET GESCHIKT VOOR DAMES???

Ik vind dit een nare manier van omgang. Er werd verder niets gevraagd, alleen dat ik niet bij hun kan binnenkomen.

Nu heb ik een consult aangevraagd bij hair science institute. Benieuwd wat zij zeggen.

Heeft iemand ervaring met weigeringen of dames die ervaring hebben met haartransplantatie? Of ook heren die de haargrens wilden verlagen?

Dank voor jullie hulp
Charlie02 is offline   Met citaat reageren