Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2020, 16:30   #2
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Visus is 90% gericht op marketing, 10% op het echt willen aanbieden van de beste behandeling. Resultaat behalen is bij vrouwen wat lastiger dan bij mannen, dus ik denk dat ze het niet aandurven en al genoeg klandizie hebben om je af te kunnen wimpelen.

Een HT kan prima bij vrouwen, al is het maar ter verlaging van de haarlijn. Dit is een heel mooi voorbeeld: https://www.reddit.com/r/HairTranspl...id_get_a_hair/

Je zal alleen liever bij de échte klinieken willen zitten. Dat heeft twee problemen. Hoe herken je die in godsnaam, en ze kunnen duurder uitvallen. Bisanga en Lupanzula in Belgie zijn wereldtop. In Nederland zit je redelijk bij Kliniek Velthoven, als ik dit forum mag geloven.

De wachttijden zijn alleen aanzienlijk, en dus maken veel mensen de fout dat ze kiezen voor de "kleinschalige kliniek, met veel persoonlijke aandacht en ik kon er de volgende maand al terecht".

Hair science institute is ook weer zo'n marketing-gericht bedrijfje met zogenaamde nieuwe methodes (de stamceltherapie dacht ik?). Veel BNers zijn daar geweest met ongelofelijk slechte resultaten (Frans Bauer).
Aver is offline   Met citaat reageren