Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2014, 08:10   #112
lannie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2006
Berichten: 38
Geslacht:
Na 30 jaar proberen het steeds dunner wordende haar te camoufleren heb ik dus sinds bijna 4 maanden ook mijn haarwerk. Zoveel complimenten gekregen intussen. Echt geweldig leuk. Omdat ik ook heel veel sport en ik niet mijn dure haarwerk vol met zweet wilde laten lopen heb ik een 'sportpruik' (spotgoedkope pruik van 55 euro). Hij is net als mijn andere 'kort en blond', maar daarmee houdt de overeenkomst wel op. Op mijn sportschool heb ik het meteen verteld zodat ze weten dat als ze me in dorp tegenkomen ik ander haar op heb en daar echt alleen maar leuke reacties op gehad. Mensen in de buurt zie ik wel raar kijken als ik met het ene haar uit mijn werk kom en dan met ander haar weer de deur uit ga om te sporten en dan na het sporten weer snel weg ga met weer ander haar op. En had het van mezelf nooit verwacht: maar het kan me eigenlijk niet meer schelen. Ik heb weer haar op mijn hoofd! Leuk haar dat ik helemaal zelf heb kunnen uitzoeken.En waar ik vrijwel geen tijd meer aan hoef te besteden. Alleen maar voordelen dus.
lannie is offline   Met citaat reageren