Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2018, 11:54   #3
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lana34 Bekijk bericht
Helemaal niemand? Of mensen die bekend zijn met foute aga diagnoses? Ik heb er zelfs niet van kunnen slapen.
Ik kan je helaas niet zo goed helpen, maar Intermedica staat inderdaad (op dit forum) niet zo goed bekend. Het verhaal van je grootvader klinkt raar: dat hij op zijn 90ste kaal wordt op zijn kruin is inderdaad AGA, maar op zo'n late leeftijd wel op een hele niet-agressieve manier, zoals 95% (als het niet meer is) van de mannen op die leeftijd niet al hun haar meer hebben. Kortom, ik snap niet wat dat uberhaupt te maken heeft met jouw haarsituatie: een vrouw, 60 jaar (?) jonger. Als dat wel van belang was, dan was elke vrouw in Nederland kalend.

Ik zou de diagnose van Intermedica voorleggen aan je dermatoloog. Of als je dat niet wil, misschien kan iemand anders op dit forum je een adres geven van een andere dermatoloog. Hij/zij kan het beste beoordelen of het ergens op slaat, of dat het een verkooppraatje was. Tot die tijd vooral niet te druk maken: als ik het zo hoor zegt niemand (ook Intermedica niet, ze hebben het over een zeer lichte vorm schreef je) dat je er op je 40ste er veel erger aan toe gaat zijn dan nu. Er is met je medicijngebruik een hele duidelijke reden voor je haarverlies, het is niet zomaar iets onverklaarbaars; het kan gewoon een tijd duren voordat dat herstelt. Succes!

Laatst gewijzigd door minten; 15 juli 2018 om 11:56
minten is offline   Met citaat reageren