Los bericht bekijken
Oud 13 september 2019, 22:46   #45
highfly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2016
Berichten: 16
Geslacht:
Hallo shakie,

Mooi resultaat hoor, zeker volle bos haar heb je voor teruggekregen, ik kom zelf net terug van mijn hersteloperatie bij hairworldIstanbul, zit in mijn 3de dag nu. En het begint nu niet normaal te jeuken, gebruik daarvoor koelzalf maar helpt mondjesmaat. Zie mijn topic http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38563 .

Heb even je topic doorgenomen en ik denk dat ik een antwoord op de meeste vragen wat betreft hoe konden ze zoveel grafts 4000 binnen 8 uur plaatsen wel een antwoord op kan geven, Bij mij hebben ze namelijk ook 3300 grafts binnen 8 uur geplaatst, en dat komt doordat ze de fue CT techniek hanteren wat wil zeggen dat ze zoveel mogelijk dubbele of tripple grafts die aan elkaar vastzitten eruithalen om zo de kanaal weer in te plaatsen in je getransplanteerd gebied. En dat tellen ze als 3 grafts en niet als 1 dus ze plaatsen 3 tripple grafts in 1 keer dat verklaart waarom ze zoveel grafts binnen korte tijd kunnen transplanteren,

Nogmaals proficiat shakie hoop dat ik ook een mooi resultaat kan krijgen, maar het wordt billen knijpen, aangezien mijn behandeling geen normale behandeling was maar een herstel-operatie van de eerdere mislukt HT bij een ander kliniek, maar heb er alle vertrouwen in aangezien mijn contactpersoon mij goed bijstaat in alles.
highfly is offline   Met citaat reageren