Los bericht bekijken
Oud 24 november 2014, 23:08   #26
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Hoi, ik wou nog even extra bedanken voor al de informatie! Hier heb ik goede stappen uit kunnen maken voor die info sta ik bij jullie in het krijt, super bedankt!

Sinds de bezoek aan de huisarts die mij, ipv duta, finasteride voorschreef,
is het mij op deze forum aangeraden om dan 5mg fina te nemen. Dit ivb met de belachelijke prijzen.

Ik neem sinds de juli finasteride. 5mg delen door 4 = 1,25mg - 5/10mg (want je snijd de pillen) is dit 1,15/1,20mg per dag.

Laatst dat de kapper mijn haar deed, zij ze dat ze iets vreemds vond aan mijn haar. Heb jij ooit een soort haaruitval gehad? want ik zie een dozijn met nieuwe haren op je kruin en ze lijken nog steviger dan je andere lange haren.
Geen idee, zei ik hoezo, wordt ik kaal dan? Dat lijkt me niet zei ze, maar ik heb dit nooit eerder gezien. Ze vroeg ook of ik iets gebruikte hiervoor. Af en toe vitamine en geen stress.
Ik wil ook minoxil 5mg (de sterkste ) proberen en haargroeishampoo.
Ik neem al extra haar pillen met aminozuren van de revormerwinkel. Hopelijk krijg ik echt een superdikke bos haar dat uitgedunt moet worden haha! Dat zou zo geweldig zijn! En de kalen onder mijn familieleden maar afvragen waarom het met mijn haar wel beter gaat

Laatst gewijzigd door 123hallo; 24 november 2014 om 23:11
123hallo is offline   Met citaat reageren