Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2016, 03:25   #1
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
vraagje over spironolactone

Ik wil binnenkort een nieuwe vriend toevoegen aan mijn regime: “spironolactone”. Deze maakt mijn testosteron iets vreedzamer, waar dutasteride met DHT afrekent. Ik las hierover dat deze een goede combi is met de DHT blokker. Spironolactone gaat zowel lichamelijk op verkenningstocht om mijn testosteron tot vrede te bedaren, als topisch om daar de DHT te verjagen..

Zo verlang ik mijn routineregime:

Ochtendvroeg: dutasteride bij een lichte ontbijt met een lekkere grapefruit. Daarna of tevoren even wat minoxidil op mijn hoofd aanbrengen. Begin van de middag: nanoxidil. Avond: weer minoxidil. Avondlaat: Even de avondmaal laten zakken met een theemix van onder andere groene thee met zoethout, dan de spironolactone in en out, daarna valeriaan met kamille en melatonine erbij voor gouden dromen in de nacht.


Mijn vragen:
*waar kan je de lotion bestellen? Ik kan niks vinden.
*En waar kan je het beste de pillen bestellen? Deze kan ik wel vinden.
*Hoe riskerend is het om deze in combinatie met dutasteride te nemen en in welke mate?
*Zou een huisarts deze aan een man (33 jaar) voorschrijven met mijn regime of in speciale reden?

Ik las een 'simpel' recept op deze forum om de pil-vorm desnoods tot lotion te kunnen maken, al vrees ik dat dit nogal onprofessioneel is voor mijn doen. Zo'n pil is immers vast niet gemaakt om te worden opgelost voor topische doeleinden, en "alsof je het even zelf doet". Tenzij men mij kan overtuigen dat het zelf maken van deze spiro-lotion ook door een amateur te doen is. Althans kan ik zoiets ook gewoon om te beginnen in het klein proberen en dan zien of dit nou makkelijk of knudde-werk gaat worden.
123hallo is offline   Met citaat reageren