Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2012, 10:25   #64
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Hey Phil, bedankt, het gaat goed. Weinig actie bovenop mijn hoofd, buiten de steeds langer wordende 'oude' haren. Eerder dacht ik al stoppels te zien, maar dat valt toch tegen. Het zijn er misschien een aantal, maar hooguit 5% van het geimplanteerde. Het echte werk moet dus nog komen, en dat gaat nog minimaal een maand duren. Geduld, geduld. En bij jou?

Ik heb minox pas weer opgepakt (op het implantatiegebied). Dat is bij mij ook nog wat rossig hoor, maar dat kan geen kwaad verder. Probeer het gewoon, als het schilferig wordt of nog roder, dan stop je gewoon weer. Het kan denk ik verder geen kwaad, bij sommige klinieken (hasci bijv.) moet je het vrijwel direct al aanbrengen ... Het kan dus alleen maar een extra boost geven, maar nogmaals, als het roder wordt, dan stoppen totdat de huid weer redelijk normaal is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philemonia151 Bekijk bericht
He Sonico, hoe gaat het? Ik zie dat jij minox gebruikt. Ik wil beginnen met minox, maar heb nog wel last van een roze implantatiegebied. Als ik nu begin met minox, zou dan het gebied nog roziger worden? Wat is jouw ervaring hiermee.
Groet Phil.
sonico is offline   Met citaat reageren