Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2005, 17:08   #47
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Nee hoor karin helaas ben je geen uitzondering. Je had het niet beter kunnen verwoorden hoe ik me inmiddels ook al jaren voel.
Dit typ ik dan ook in tranen.
Mijn hele leven alleen maar negatieve commentaar gehad. en nu komt erbij dat mensen tegen me lopen te zeuren dat ik mezelf moet accepteren. en ondertussen krijg ik alleen maar te horen dat ik dingen anders moet doen en waarom doe je nooit eens normaal?
inmiddels zit ik dus ook al ziek thuis en krijg ik te horen dat ik me niet zo moet aanstellen,want ziek zijn mag in onze famillie niet.overspannen is geen ziekte.
en dat ik bijna geen vrienden meer heb komt omdat ik nu eenmaal nooit normaal doe en is dus gewoon mijn eigen schuld. moet ik me maar aanpassen.
Het meeste en medogeloze commentaar komt trouwens van mijn vader,maar ik moet zeggen dat mijn moeder aardig een goede tweede begint te worden.
Ondanks dat ik keihard nijn best doe doe ik in de ogen van anderen toch niks goed.
en idd als er iemand op deze wereld me wel kan leren om van mezelf te houden en tevreden te zijn met mijzelf dan hoop ik dat ik die toch eens te leren kennen.
Sorry geen opwekkend stukje, maar wel ff goed om het kwijt te zijn.
dus nee Karin je bent niet de enige die zich zo voelt.

De therapie in Nijmegen heeft bij niks uitgehaald, want bij mij lukt het registreren niet.
ik ben trouwens wel gestopt met roken door de therapie in nijmegen. inmiddels 5 jaar.
mijn gevoel was dat roken de ttm verergerde en dat werd door hun bevestigd. dag er na ben ik gestopt en dat ben ik dus nog steeds.

Groetjes Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren