Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2008, 15:54   #4
Tail
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2008
Berichten: 17
Hoi Remco. Zelf heb ik ook langer haar en daarom ook tijden een borstel gebruikt alvorens het haar te kammen. Hoewel het beter lijkt, omdat je daarna gemakkelijker met de kam door het haar gaat, schijnt het juist een averechts effect te hebben. Zo heb ik met laten vertellen althans, want het schijnt dat je het haar er mee breekt en er zo dus juist eerder klitten etc. gaan ontstaan.
Een (grove) kam zou dus beter zijn en daar vertrouw ik nu ook al weer enkele jaren op. Soms trek je idd haren uit je hoofd, maar meestal is dit los haar wat je anders ook op natuurlijke wijze was verloren (hoop ik althans). Als je veel last van klitten hebt, dan moet je gewoon wat rustiger aan doen door niet te veel in één keer te willen. Verder natuurlijk goed onderhouden door op tijd naar de kapper te stappen.
Trek je echter niet te veel aan van deze uiteenzetting, want zelf zou ik ook niet weten wat goed is. Ik doe maar wat en ben daarom ook wel nieuwsgierig naar wat de beste manier is volgens de forumbewoners hier.

Laatst gewijzigd door Tail; 25 februari 2008 om 15:56
Tail is offline   Met citaat reageren