Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2012, 23:53   #55
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Aha, good lesson for me. When your product is believed to be good by enough people you should be allowed to bend the truth a little

Sounds a bit like a religion ... the more people believe, the true-er their belief becomes. And you shouldn't offend a religion by expressing doubts about it
Dat zeggen we hier ook. Als een deal te goed lijkt om waar te zijn, dan is het meestal ook gewoon niet waar.

Ik denk ook dat een flink deel van de mensen hier dat al te goed beseft en dus dieper graaft dan oppervlakkige beloften en de schone schijn van lage prijzen en mooie aanbiedingen. Simpele Hollandse nuchterheid.

Maar we zouden ook geen Hollanders zijn als we niet altijd zochten naar de beste prijs/kwaliteit-verhouding. En ook daarin zijn we nuchter, we willen duidelijkheid. Mooie onbewezen of bewust vage verhalen zien we gewoon niet als 'kwaliteit', eerder het tegendeel. Het is aan de aanbieder om aan te tonen dat zijn product goed is, niet aan de klant ...
mmh ,moderator from hell?? IK vind dat jij nogal veel pikt van deze "mensen " dus valt nogal mee he .

Laatst gewijzigd door sneu; 6 maart 2012 om 23:56
sneu is offline   Met citaat reageren