Los bericht bekijken
Oud 1 november 2007, 15:20   #10
Carolien21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2007
Berichten: 89
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik heb veel verhalen van vrouwen gelezen die de bijwerkingen van spiro bij oraal gebruik echt niet konden volhouden:
het is bloeddrukverlagend; het is belastend voor de lever; je moet het kalium- + natriumgehalte regelmatig laten checken; je wordt er zeer dorstig van en moet ontzettend vaak plassen; grotere borsten; om de 3 weken een menstruatie die meer dan 10 dagen duurt; overal pijn in het lichaam en doodmoe; na 5 maanden geen werking meer...

Daardoor zijn velen overgestapt op spiro als topical.

Een middel waarvan je grotere borsten en veelvuldigere/langdurige menstruaties krijgt, heeft volgens jou niets met hormonen te maken?

Kan ik eindelijk afscheid nemen van mijn iniminie cup A :-))
Heb je een bron..maw een verhaal van iemand met de bovengenoemde klachten...net zoals ik het verhaal van jennifer heb geplaatst...Bovendien bevat de yasmin te weining spiro. bovendien menstrueer ik altijd om de drie weken (21 dagen cyclus dat is normaal)

Het wordt zelfs aan kinderen voorgeschreven, dus ZO gevaarlijk zal het vast niet zijn:
http://www.uzleuven.be/UZroot/conten...pironolactone/

Maar ik heb dinsdag een afrpk bij de dermaa..dan vraag ik wel wat wijsheid is...

Laatst gewijzigd door Carolien21; 1 november 2007 om 16:03
Carolien21 is offline   Met citaat reageren