Discussie: Wimpers eruithalen
Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2008, 12:00   #25
Naaltje_Dikkie
brugpieper
 
Naaltje_Dikkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2008
Berichten: 3
(Ik weet dat dit een best wel oud topic is)Hoi ik heet ook Laura en ik ben in oktober 12.Ik ben ook nieuw hier.Ik trek ook wimpers, ben begonnen op mijn 8e denk ik, want het was toen niet echt veel.Ik heb ze een keer helemaal uitgetrokken, maar toen heeft niemand dat gezien en voor ik het wist waren ze al terug.De mijne groeien best snel als ik ze heb uitgetrokken.Ik ben nadat ik ze helemaal had uitgetrokken gewoon gestopt, zonder erbij na te denken.toen ik 10 was ben ik weer een beetje begonnen, en toen ik 11 was begon het erg te worden.Gisteren heb ik het punt berijkt dat ik het gewoon zat werd, ik trok ze nooit allemaal uit bij mijn linker oog, dus ik heb bij links en rechts al die lange weggehaalt, de meeste zaten nog bij mijn linker wimper, er zat wel een gat in.Nu zijn ze ongeveer gelijk en ik laat ze nu groeien.Ik was gewoon streng en ik zei tegen mezelf:"STOP!!zonder wimpers ben je lelijk."Het sloeg eigelijk nergens op dat je dan lelijk bent, er is een kans dat ze het niet zien.Ik ben een vroege leerling dus ik ga naar de middelbare, en ik hoop dat ze dan weer een beetje terug zijn, net zo als nu maar dan langer.Ik denk dat streng zijn wel helpt, ik trek wimpers als ik me verveel, mischien jullie ook wel.Dus zoek een "tijddoder" zoals buitenspelen en computeren.Werkt ook bij mij voor de "halfjaarstop".

Groetjes Laura
Naaltje_Dikkie is offline   Met citaat reageren