Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2018, 20:02   #18
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Dat Acell is toch een brok geldklopperij ?!?!?!
Ik heb er nog geen noemenswaardig resultaat van gezien.....ja, diegene die icm fina of duta zijn behandeld.

ja...duh
We moeten van de Accel behandeling niet verwachten dat je ineens een dikke haarbos met kaarsrechte haarlijn hebt. De basis van deze behandeling is dat aangetaste haarzakjes hersteld worden. Hierdoor keren de haren weer terug naar hun oude dikte en zelfs de kleur kan weer feller terug komen. Haarzakjes die te veel zijn aangetast of waarvan het haartje zelfs helemaal is uitgevallen kunnen niet meer worden hersteld. Erg nuttig dus voor kalende mannen. Hoe verder je dus bent gevorderd in het kaalheidsproces, hoe minder je aan de behandeling hebt.

Ik heb overigens wel degelijk goede resultaten gezien van de Accel. Ook resultaten van mannen die alleen een Accel behandeling hebben uitgevoerd, zonder andere behandeling. Op basis van die resultaten heb ik er 1000 euro voor over. Ik kan niet in een ander zijn portemonnee kijken, dus een ieder zal voor zichzelf moeten beslissen of het de moeite waard is. Wat ik in ieder geval kan doen is mijn ervaring delen. Daar kan ik je over een aantal maanden / jaar meer over vertellen
Arno1990 is offline   Met citaat reageren