Los bericht bekijken
Oud 6 april 2012, 10:54   #57
dennis1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2009
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Je komt er na 9 dagen nog achter dat je nog wat te melden hebt ? Zijn zeker assistenten bij een bortsvergroting aanwezig ja. Hoe denk jij dat dit in zijn werk gaat ? Je noemt mij sjappie maar zelf lijk je niet heel snugger te zijn. Als je je afvraagt waarom een borstvergroting niet zo veel kost als een transplantatie. Dat is wel ironisch.
Vreemd kon nergens vinden dat je hier elke dag verplicht moest posten op dit forum.

Wat ik probeerde duidelijk te maken

Ik vind een arts die een ht doet, heb t wel over fue en geen fut. Vind ik geen echte chirurg. Als hij alleen de lijntjes op je kop tekent en de assistenten doen de ht zowat helemaal zelf.

Ja bij een borstvergroting aanwezig , bij elke operatie wel. maar zie een assistenten geen borstvergroting uitvoeren .

Maar die borstvergroting was een voorbeeld.

Je kan lullen wat je wil, een ht fue word gewoon over t algemeen te veel voor gevraagd.

Maakt voor de rest ook niks uit.
Of je betaald het of je zoek andere oplossingen dat is voor iedereen zijn eigen keuze.

Ik geef alleen mijn mening. Volgens mij ben ik daar ook vrij in om te doen.
Zeg ook niet dat iemand dat moet aannemen.

Merk wel je mag hier niet te negatief spreken over een kliniek.
maar dit forum is toch om mensen te helpen en ervaringen te delen.
Of is dit een forum om klinieken te helpen.


Maar als jij je zo aangesproken voelt zal ik me excusses aanbieden dat ik heb gezegd dat HT s te duur zijn. en dat ik artsen die ze uitvoeren geen echte artsen vind.En natuurlijk dat ik niet zo snugger als jou bent.

Vraag me stiekum af of jij toevallig bij 1 van zo kliniek werkt of hebt gewerkt.

hey maar no hard feelings hoor
dennis1972 is offline   Met citaat reageren