Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2004, 15:18   #30
michael
HaarWeb lid
 
michael's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Berichten: 43
kaal

Zeker ralluf is de enige die het snapt. Wij zijn allemaal kalend, fuck het maar. Scheer die shit zooi er gewoon af, als ik om me heen kijk dan vind ik de mannen met een geschoren kop er eigenlijk bter uit zien dan al die manwijfen die de hele dag met hun haar bezig zijn. Kom op eminem, wat ben je nou , een wijf of zo. Weet je wat jij nodig hebt is gewoon een schop onder je flikker. Dood gaan is geen optie, daarvoor is het leven veel te leuk (denk aan al die wijven die je nog niet hebt geneukt) Maar de ENIGE oplossing is om je haar af te scheren. Een kale kop kan je accepteren en mee leren leven (bij niemand staat het trouwens echt slecht) maar een kalende kop zal je nooit kunnen accepteren. Elke zuchte wind, drupje regen of opmerking breken je af. Als je et niet durft om je haar af te schren ga daneen half jaar naar het buitenland zodat je zelf eerst even kan wennen aan je kalen kop. Dat ga ik ook doen deze winter. Gast, je leeft maar een keer, scheer je kop kaal en maak wat van je leven, pak wat je pakken kan. Geloof me vriend, ik weet hoe je je voelt, ook ik heb mijn afschieds brief aan mijn moeder al klaar gehad.

F*ck iedereen en lef je leven met je hoofd omhoog.
__________________
-Als je haar maar goed zit-
michael is offline   Met citaat reageren