Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2007, 23:36   #42
Buitelingen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2007
Berichten: 2
Hai,

Nou, het bekende verhaal, lijkt me zo! Ben nu 20 jaar, en sinds een tijd is mijn haar op mn kruin aan het minderen en zijn inhammen zichtbaar aan het worden. Ik weet niet hoe ik me er over moet voelen. Van nature ben ik altijd wel relaxt, dus ik probeer het een beetje te relativeren. 'Op den duur wordt iedereen kaal, misschien valt het niet zo op', etc. Op sommige momenten word ik er neerslachtig van: dan kijk ik in de spiegel en bedenk me hoe knap ik wel niet zou zijn geweest mét een out-of-bed-look, haha.

Mijn gedrag lijdt er ook een beetje onder. Toch wat vaker dat petje op, niet vooraan in collegezalen zitten of onder felle lampen staan. Nu ik het opschrijf begrijp ik pas hoe idioot het klinkt.

Wat precies mijn doel is van op dit forum hangen weet ik niet. Misschien wat troost zoeken, toch altijd wel fijn als je ziet dat andere jongens van mijn leeftijd ook dit probleem hebben.

Verder probeer ik mezelf te zetten tot de stap naar de huisarts, ik krijg het vooralsnog niet voor elkaar. Wie haalt me over, zou ik bijna willen zeggen!
Buitelingen is offline   Met citaat reageren