Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2011, 18:13   #64
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht


Hier vat ik dus niks van, ik zou wel eens willen zien als jij je hoofd zo scheert als dit. Niet vervelend bedoelt, maar ik betwijfel als het er dan beter uit ziet. Ik ken je situatie. Ik idem dito hoor. Voordat je je beledigt voelt.

Sommigen beseffen volgens mij niet hoe confronterend het is, als alles er helemaal af is. Je ziet ieder dun plekje wat er is, inhammen vallen helemaal bloot, geen enkele haar valt meer over je inham heen...helemaal niks, noppes, njente, nada. Eerst had hij nog zo'n eiland/piek. Nu een brede haarlijn. Her en der is het wat vlassig nog, moet nog wat aandikken...inhammen zou ik nauwelijk storend vinden in deze situatie. Gewoon gezonde NW2 inhammen. Als hij het wat zou laten groeien, dan komt hij eruit te zien als in zijn Ajax tijd, toen het lichtelijk begon. Absoluut.


Ik vind mezelf regelmatig een behoorlijke miet overigens, beetje het haar van een andere beoordelen.
Ik voel me niet beledigd hoor!

Ik weet dat hij van ver komt en ik zeg alleen dat hij nog een keer terug zou moeten, bij Gho kan dat immers, om zijn haarlijn wat te verlagen. Het is al een grote verbetering, maar het kan nog beter!

Ja, mieterig idd...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren