Los bericht bekijken
Oud 7 november 2017, 16:18   #3
Yvonne84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2017
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonimoes Bekijk bericht
Volgens mij krijg je zoiets wel vergoed hoor. Als vrouw iig(met aga). Misschien wel met eigen risico en een dure extra zorg pakket. Maar opzich wel het onderzoeken waard.
Misschien dat het toch de moeite loont om eens te kijken naar mijn huidig CZ pakket. En ook bij Intermedica zou ik het na kunnen vragen.

Maar toch ben ik hartstikke bang dat mensen dan zeggen dat mijn haar situatie enorm meevalt. Dat is de reactie die ik vaak krijg van mensen als ik het laat zien (de middenscheiding en voorkant), dan zeggen ze "dat valt wel mee hoor, zo erg is het niet". Maar dan weet ik dus nooit of ze dat zeggen om mij beter te laten voelen (en dus niet eerlijk zijn) of omdat ze dat dan zeggen omdat ze vinden dat ik overdrijf.

Of dat mensen dan zeggen dat ik dan maar toppik moet gaan gebruiken of extentions of weaves (laatste twee een slechte keuze, want mijn haar is zwak), want pruiken zijn volgens veel mensen alleen voor mensen die zoveel van hun haar kwijt zijn dat ze niet meer met een topper uit de voeten kunnen.
Ik ben best vaak tegen die instelling aan gelopen, en op een gegeven moment ga je dan niet meer naar winkels in nederland die haarwerken verkopen.
Yvonne84 is offline   Met citaat reageren