Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2018, 11:40   #25
Dude1123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2018
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Man25 Bekijk bericht
Dank, die had ik inderdaad al eens gezien. Excuus voor het nogmaals vragen. Succes!

Ben zelf nog steeds aan het overwegen. Eigenlijk wil ik nu alvast wat op mijn inhammen laten platen, maar heb de indruk dat mijn donor niet helemaal top is (nooit dik haar gehad). Vandaar dat kalingsproces wat verder afwachten, en dan alles ineens over het totaal laten verdelen ook weer een optie is... moeilijk moeilijk.

Ik heb zelf na 1,5 jaar geen minox meer gebruikt te hebben, weer een nieuwe voorraad besteld.
Geen probleem!

Ik zag dat je al een tijd overweegt om een HT te nemen. Dat lijkt me ook het meest verstandige dat je nu kunt doen. Uit de foto’s die je hebt gepost in je eigen topic zie ik ook geen reden om een haastige beslissing te nemen. Je hebt een volle dos met haar! Dat je inhammen hebt betekent natuurlijk niet dat je direct een HT moet ondergaan, tenzij je je erg aan stoort. Een HT is naar mijn mening een heftige operatie, dus ik zou het alleen doen als je er echt 100% achter staat.

Wat betreft het gebruik van Minoxidil geldt hetzelfde; doe het alleen als je zeker weet dat je het voor een lange periode wil gebruiken (totdat je haar je weinig uitmaakt). Als je er binnen een aantal maanden mee stopt, bestaat de kans dat je de shedding (als je die ervaart) voor niets ondergaat. Dat zou zonde zijn.
Zelf heb ik de knoop doorgehakt om minox levenslang te gebruiken omdat mijn kruin ook begint uit te dunnen. Daarmee probeer ik een tweede haartransplantatie, voor zover mogelijk, uit te stellen.
Dude1123 is offline   Met citaat reageren