Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2008, 12:06   #58
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Korthaar Bekijk bericht
Ik ben Sipke, heb mijn accountnaam veranderd.

Ehm, nee ik heb geen positieve effecten gemerkt.

Mijn haar valt trouwens niet uit, het breekt wel af bij het leven.

Probleem is gemeld bij Sandoz, die nemen het serieus.
Korthaar/Sipke
Goed van je dat het gemeld hebt bij sandoz zelf, ik ben nl. met de haaruitval/vet haar klacht na gebruik van de sandoz versie naar mijn apotheker gestapt om melding te maken en te vragen of die het wilde communiceren naar sandoz. die vond het allemaal maar onzin.. zo heeft hij het niet letterlijk gezegd maar alle ver- en nonverbale gedrag van hem wees daarop. Vanaf dat moment ben ik er alleen nog maar bovenop gaan zitten dat ik dus zelf de juiste (originele schering versie van de diane 35 meekrijg) Heel kort geleden kreeg ik dus weer dat sandoz doosje aangereikt. Toen ik het teruggaf meteen ging men eerst checken of ik wel echt een recept had voor de diane-35, wat wel het geval is, Men bleef daar toen overigens weer volhouden dat er helemaal geen verschil in zit, ik kap dat soort gesprekken nu meteen af met de meded. dat ik dus de gebruiker ben en wel verschil merk.
Voor mij blijft een raadsel waarom apotheken zo massaal die sandoz medicijnen (goedkoper?) blijven aanreiken. De antibiotica kuur van mijn dochter, de bloeddruk medicijnen van mijn partner allemaal sandoz, het moet haast wel een geldkwestie zijn..
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren